2013. november 8., péntek

David Suchet könyvet írt Poirot-ról

A napokban jelent meg Angliában David Suchet új könyve "Poirot és én" címmel.

A színész ebben a kötetben papírra vetette gondolatait Agatha Christie belga hőséről, és arról a 24 évről, mely alatt ő alakította ezt a szerepet.

Mint ismeretes, idén novemberben elérkezik a Poirot-sorozat a 70. epizódhoz, mely egyben az utolsó rész is. Aki olvasta a Függöny című regényt, pontosan tudja, hogy milyen drámai módon zárul a fura bajuszú, apró detektív története.
David Suchet így vallott az utolsó forgatási napról a Radio Times magazinban:
- Nem tagadom, ez volt a legnehezebb napom az egész karrieremben. Poirot volt a legjobb barátom, része a családomnak, az életemnek. Együtt éltem, lélegeztem ezzel az emberrel. És most el kell őt engednem. Ő tette számomra lehetővé, hogy most ott tartok, ahol. Ő adott nekem biztos talajt a lábam alá, stabilitást ebben a bizonytalan szakmában, amit hivatásomnak választottam. Az egész világról kapok leveleket a rajongóktól. Nagyon sokan azt írják, hogy Poirot tanúja volt az életükben gyászoknak és betegségeknek, de ő mindig megvigasztalta őket, biztonságban érezték magukat vele. Poirot egy tiszta, különc ember és a különc emberek soha nincsenek igazán tisztában a saját különcségükkel.

A Poirot és én című könyv magyarországi megjelenése 2014-re várható.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése